Friday, February 20, 2009

محمد عمر میمن

برادرم حمید شاہد

السلام علیکم

خط ملا۔جواب میں بس دو تین جملے ہی ہوں گے۔خدا کرے آپ نے میرا مضمون ”نقاط“ کو ہنوز نہ بھیجا ہوگا۔ اگر بھیجا ہو تو اسے رکوادیں۔ اس کی دو وجہیں ہیں:
= اس پر ابھی نظر ثالث و رابع کرنا باقی ہے۔ بعض الفاظ کی بابت میرا ذہن صاف نہیں ہے اور میں ہنوز ان کے مناسب مترادفات ڈھونڈ رہا ہوں۔ یہ ابھی اشاعت کے قابل نہیں۔بھائی، یہ میں نے آپ کو صرف راے دینے کے لیے بھیجا تھا۔
= دوسری بات یہ ہے کہ میں نے ایک خط محمد سہیل عمر صاحب کو بھی لکھا تھا جس میں ان تراجم کے سلسلے میں ان سے مشورہ لیا تھا۔ انھوں نے انھیں چھاپنے کی پیشکش کردی، جو میں نے قبول کرلی ہے۔ وہ ازتسو کی پوری کتاب چھاپنے پر بھی راضی ہیں۔
میں نہیں چاہتا کہ کوئی پیچیدگی پیدا ہو، اور یہ بات اخلاقی اعتبار سے بھی مناسب نہیں۔میں پہلے”نقاط“ کا ایک شمارہ دیکھنا چاہتا ہوں۔ بعد میں انھیں کوئی اور مضمون بھیج دوں گا۔ بس اب میرا قلم انھیں موضوعات کی طرف چل پڑا ہے۔
والسلام،
___محمد عمر میمن
میڈیسن: ۶ ۱مئی ۸۰۰۲

No comments:

Post a Comment